İade Politikası

İade Politikası

İADELER
Yerelisletme.com.tr'den satın alınan ürün/ürünlerin para iadesinin yapılabilmesi için yeni, açılmamış ve kullanılmamış olarak iade edilmesi gerekmektedir. Ürünler teslimattan itibaren 14 gün içerisinde orijinal faturanın bir kopyası ile birlikte iade edilmelidir. Orijinal satın alma fiyatı, nakliye hariç, orijinal ödeme şekline aktarılacaktır. Müşteri, ürünleri geri gönderirken ortaya çıkan nakliye masraflarından sorumludur. Tüm iadeler, güvenli bir pakette, sigortalı izlenebilir posta yoluyla gönderilmelidir.

Lütfen Müşteri Hizmetleriyle iletişime geçin; Bir ürünü iade etme niyetiniz varsa veya herhangi bir endişeniz varsa, size sorunsuz bir işlem konusunda yardımcı olabilmemiz için 0212 248 88 88'e veya [email protected] adresine e-posta gönderin. İadeler genellikle teslim alındıktan sonraki 3-5 iş günü içinde işleme alınır.

BİR ÜRÜNÜ NASIL İADE EDERİM?
Satın aldığınız üründen memnun kalmadıysanız ve ürünü iade etmek istiyorsanız, lütfen siparişinizi aldıktan sonra 14 gün içinde bizimle iletişime geçin.

Lütfen sipariş numaranızı ve iade nedeninizi belirtin. Müşteri hizmetleri ekibimiz iade talebini inceleyecek ve iade onaylanırsa daha fazla talimat gönderecektir.

Yalnızca doğrudan https://yerelisletme.com.tr adresinden satın alınan ürünler kabul edilecektir. Yetkili perakendecilerden satın alınan ürünlerin iadesi için lütfen doğrudan onlarla iletişime geçin.

İade edilen ürünler, aksesuarlar, kılavuzlar ve belgeler de dahil olmak üzere orijinal ambalajında olmalıdır.

İade edilen ürünler, size gönderdiğimiz durumda ve orijinal ambalajında kullanılmamış olmalıdır. Lekeler, katlanmış kartlar, kırık mühürler/kırılmış plastik folyolar kabul edilmeyecektir. Tarafımıza geri gönderilen ürünün durumu kabul edilebilir durumda değilse iade veya değişim yapmama hakkımız saklıdır. Kişiye özel hazırlanan ürünlerde iade ve değişim yapılamamaktadır.

İade edilemeyen ürünler arasında perakendeciler aracılığıyla satın alınan ürünler, yanlış satın alınan ürünler ve müşterinin yanlış kullanımı nedeniyle hasar gören ürünler yer alır.

Makbuz olmadan yapılan iadeler reddedilebilir. Yerelisletme her türlü iadeyi reddetme hakkını saklı tutar.

ALDIĞIM ÜRÜN(LER) KUSURLU/YANLIŞ/HASARLI İSE NE OLUR?
Arızalı bir ünite veya yanlış ürün mü aldınız? Siparişinizden memnun değil misiniz?
İade sürecini başlatmak için lütfen Müşteri Destek ekibimizle iletişime geçin. Lütfen aşağıdaki bilgileri ekleyin:

Sipariş numarası
Satın alma kanıtı
Arızalı ürünün videosu veya fotoğrafı (varsa)
Teslimat adresini tamamlayın
İletişim telefon numarası
Bazı durumlarda, ürünü iade etmek veya değiştirmek için kanıt olarak kusurlu ürünün bir videosunu veya fotoğrafını eklemeniz gerekebilir.

İADE SÜRECİ NE KADAR SÜRER?
İadelerin işlenmesi, iadenizi aldığımız günden itibaren 14 iş günü kadar sürebilir. İade işleminiz tamamlandıktan sonra onaylamak için size e-posta göndereceğiz.

İade edilen ürünlerde, kusurlu ürünler için tam para iadesi yapılacaktır. Arızalı olmayan ürünler için geri ödeme, tüm nakliye ve taşıma ücretlerini kapsamaz.

İADEMİ NE ZAMAN ALABİLİRİM?
Tüm geri ödemeler orijinal ödeme şeklinize yansıtılacaktır. Kredi kartı veya banka kartıyla ödeme yaptıysanız, iade edilen ürünün veya iptal talebinin alınmasından itibaren 14 iş günü içerisinde geri ödeme, kartı veren bankaya gönderilecektir. Kredinin hesabınıza ne zaman aktarılacağına ilişkin sorularınız için lütfen kartı veren bankayla iletişime geçin.

İadeniz için henüz kredi almadıysanız yapmanız gerekenler:

Banka/kredi kartı şirketiyle iletişime geçin. Geri ödemenin hesabınıza yansıması biraz zaman alabilir.

SİPARİŞİMİ NASIL DEĞİŞTİRİRİM VEYA İPTAL EDERİM?
Siparişinizi değiştirmeniz veya iptal etmeniz gerekiyorsa lütfen en kısa sürede bizimle iletişime geçin. Sipariş numaranızı ve yapmak istediğiniz değişikliği belirttiğinizden emin olun; değişiklik yapıldıktan sonra onaylayacağız. Paketlenmiş veya gönderilmiş olan siparişlerin değiştirilemeyeceğini veya iptal edilemeyeceğini lütfen unutmayın.

Siparişinizin durumunu kontrol etmek için lütfen Yerelisletme hesabınıza giriş yapın veya Müşteri Destek ekibimizle iletişime geçin.